Senasis Ukmergės kelias 4, Užubalių k, Vilniaus r., LT-14302

LoyalGate

fscc lojalumo sistema

Mūsų lojalumo sistema LoyalGate veikia magnetinių kortelių pagrindu, o taip pat ir mobiliojoje aplikacijoje ir leis Jums įgyvendinti lanksčias lojalumo programas, nukreiptas tiek į visus klientus, tiek ir į konkrečias jų grupes ar netgi atskirus pirkėjus. Tokiu būdu ne tik išlaikysit esamus klientus, padidinsite pardavimo apyvartą bet ir tikslingai modeliuosite įvairius lojalumo planus. Lojalumo sistema LoyalGate leis matyti Jūsų klientų įpročius ir atsižvelgiant į tai leis kurti nuolaidas ir akcijas. Juk tiksliai atspėti, ko nori jūsų klientai, yra kur kas sudėtingiau nei išmokti valdyti ir analizuoti pirkėjų įpročius ir veiksmus fiksuojančią sistemą. Lojalumo programos yra automatizuotos ir optimizuotos, o statistiniai duomenys padeda geriau suprasti klientų įpročius.

INTERAKTYVI IR FUNKCIONALI SAVITARNOS SVETAINĖ

  • Nuolaidų konfigūravimas (fiksuotos nuolaidos, kaupiamosios nuolaidos, kuponai);
  • Prekių katalogai, iš kurių galima pirkti prekes už sukauptus taškus;
  • Prekių ir prekybos vietų valdymas;
  • Kortelių administravimas (blokavimas/atblokavimas, korekcijos, grūpavimas, aktyvi);
  • Vartotojų valdymas;
  • Pranešimų siuntimas per mail, sms, web, čekyje;
  • Ataskaitų modulis;
  • Informacija apie sukauptus/išleistus taškus;
  • Pirkimų/kaupiamųjų nuolaidų istorija;
  • Asmeniniai pasiūlymai, jų aktyvavimas;
  • Informaciniai pranešimai, naujienlaiškiai;
  • Žemėlapis + GPS;
  • „Šeimos“ kortelės;
  • Mobili versija išmaniesiems nešiojamiems įrenginiams.

fscc lojalumo sistema

Pagrindinės funkcijos

  • Lojalumo kortelių gamyba;
  • Kuponų aktyvavimas ir panaudojimas;
  • Kortelių/aplikacijos turėtojų duomenų bazės kaupimas ir administravimas;
  • Dinaminės klientų grupės;
  • Ryšio su klientu valdymas ir komunikacija (CRM);
  • Personalizuoti pasiūlymai;
  • Pardavimų bei analitinės ataskaitos realiu laiku.

Nuolaidos

  • Standartinė bazinė nuolaida, priskiriama kortelės turėtojui. Kiekvieną kartą taikoma kvito sumai;
  • Apyvartinė – X – bazinė nuolaida, pasiekus apyvartą Y klientui, taikoma nuolaida –Z. Tarkime, kad yra nustatyta 10 procentų nuolaida krepšeliui iki 100 eurų. Bet jei krepšelio suma pasiekia aukštesę apyvartą nei nurodyta, tarkim – 110 eurų, bus taikoma 15 ar kitokia nustatya procentinė nuolaida krepšeliui;
  • Kaupiamoji – apsiperkant už tam tikrą sumą klientas pasirenka ar kaupti nuolaidą, ar ją panaudoti iš karto;
  • Daug kitokių nuolaidų tipų, jų kombinacijų.

Lojalumo schemos

  • Taikyti atitinkamas nuolaidas tiek lojaliems klientams, tiek įprastiniam pirkėjui;
  • Sumuoti lojalaus kliento nuolaidą prie taikomos akcijos nuolaidos arba ne;
  • Nurodyti akcijos terminą;
  • Taikyti suminę arba procentinę nuolaidą kvitui;
  • Taikyti suminę arba procentinę nuolaidą prekių komplektui arba atitinkamam prekių kiekiui iš šio komplekto;
  • Taikyti fiksuotą kainą prekei iš komplekto;
  • Perkant komplektą, gauti komplekto prekę nemokamai, pasirenkant ar tai brangiausia, ar pigiausia šio komplekto prekė;
  • Pagal savo poreikius susiformuoti įvairias nuolaidų taikymo taisykles.

Integracija su partneriais

Klauskite

Mes atsakysime

Jūsų žinutė buvo išsiųsta
Atsakysime kaip įmanoma greičiau